تینا

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

موتورسیکلت را بیشتر از توان خود نخرید
بازدید : 247

موتورسیکلت ها سرگرم کننده و کارآمد هستند. این برای کسی که سوار می شود صدق نمی کند. اما واقعیت این است که آنها بسیار خطرناک تر از یک ماشین هستند. واقعیت سرد این است که بر اساس گزارش موسسه بیمه ایمنی بزرگراه، احتمال مرگ موتورسواران 30 برابر بیشتر از کسانی است که در خودرو جان خود را از دست می دهند. این عدد برای سوارکاران مسن‌تر که به طور فزاینده‌ای در حال موتورسواری یا بازگشت به موتورسواری پس از سال‌ها هستند، ترسناک‌تر است. به دلیل رفلکس‌های کندتر، دید ضعیف‌تر، استخوان‌های شکننده‌تر و آسیب‌های دیگر، سواران بالای 60 سال سه برابر بیشتر از افراد جوان در بیمارستان بستری می‌شوند. بسیاری از علاقه مندان هنوز از یک عمر سواری بدون آسیب دیدن لذت می برند. کلید بهینه سازی شانس خود اجتناب از خطرات است. در نظر داشته باشید که طبق آمار، 48 درصد از تلفات در سال های اخیر به سرعت و الکل عامل 42 درصد بوده است. این عوامل را حذف کنید و خطر خود را به طور چشمگیری کاهش دهید. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند در هر دو چرخ ایمن بمانید. در مرکز آموزش موتور سیکلت ما اطلاعات بیشتری کسب کنید.
1. موتورسیکلت را بیشتر از توان خود نخرید.
اگر مدتی است که از موتورسیکلت دور بوده اید، ممکن است از عملکرد موتورسیکلت های امروزی شگفت زده شوید. حتی مدل های با موتورهای کوچک سریعتر و قدرتمندتر هستند، به خصوص از 10 یا 20 سال پیش.
2- هنگام خرید موتور سیکلت از محصولی که مناسب شماست شروع کنید.
هنگام نشستن، باید بتوانید به راحتی هر دو پا را بدون ناراحتی روی زمین بگذارید. دسته ها و کنترل ها باید در دسترس باشند. یک مدل کوچکتر با موتور 125 تا 150 سی سی می تواند یک موتور استارت یا مسافر عالی ایجاد کند. اگر قصد دارید در بزرگراه های زیادی سوار شوید، می توانید یکی از موتورهای موجود در محدوده 150 تا 200 سی سی را خریداری کنید تا بتوانید به راحتی از ترافیک جلوگیری کنید.
3- روی ترمزهای ضد قفل سرمایه گذاری کنید.
در حال حاضر در مدل های عریض، ترمز ضد قفل یک پیشگام ثابت است. داده ها نشان می دهد که موتورسیکلت های مجهز به ترمز ABS 37 درصد کمتر از موتورسیکلت های بدون ترمز در معرض خطر تصادف مرگبار هستند. مهم نیست که چه نوع سواری دارید، ABS بهتر از شما ترمز می کند. دلیل آن ساده است: با قفل کردن ترمز در ایستگاه وحشت، سوار هر کنترل فرمان را می دزدد. این به راحتی می تواند منجر به سر خوردن و تصادف شود که می تواند منجر به آسیب جدی شود. ABS به شما کمک می کند تا کنترل فرمان را در هنگام توقف اضطراری حفظ کنید و به ویژه در شرایط لغزنده می تواند ارزشمند باشد. این ویژگی مهم در حال حاضر در بسیاری از مدل های رده بالا استاندارد است و تنها چند صد هزار تومان به قیمت موتورسیکلت پایه تر اضافه می کند. در هر صورت، ما فکر می کنیم این یک سرمایه گذاری ارزشمند در ایمنی شماست.
4- مهارت های خود را ارتقا دهید.
آنچه ما می توانیم بگوییم یا توصیه کنیم چیزی بیشتر از یافتن یک مسیر ایمنی موتورسیکلت سواری در منطقه شماست. این بسیار مهم است، کاملاً مهم است. یک دوره تئوری همچنین می تواند اصول اولیه و همچنین تکنیک های پیشرفته ای مانند نحوه انجام مانورهای فرار اضطراری را به شما آموزش دهد.
5- از موهای خود استفاده کنید.
بله، کلاه ایمنی برای برخی از سوارکاران یک موضوع احساسی است. اما واقعیت ها خطر را نشان می دهد. بر اساس مطالعات انجام شده، سواران بدون کلاه ایمنی 40 درصد بیشتر از افرادی که کلاه ایمنی دارند، از ناحیه سر آسیب می بینند و سه برابر بیشتر در معرض آسیب مغزی هستند. از آنجایی که کلاه ایمنی جان سوارکار را نجات می دهد، قرار دادن جمجمه و مغز در معرض آسیب های احتمالی است که می توان از آنها جلوگیری کرد یا حداقل آنها را کاهش داد. کلاه ایمنی تمام صورت که تایید شده باشد بهترین انتخاب است. (به دنبال برچسب گواهی DOT روی کلاه باشید.) کلاه ایمنی مدرن قوی، سبک و راحت است و صدای باد و خستگی را کاهش می دهد. به خاطر داشته باشید که کلاه ایمنی به مرور زمان خراب می شود و حتی اگر ظاهر خوبی داشته باشد، ممکن است ایمن نباشد. راکبین توصیه می کند در صورت آسیب دیدگی یا تصادف، کلاه ایمنی خود را هر 5 سال یا زودتر تعویض کنید.
6- برای موتورسواران لباس مناسب بپوشید.
شلوار جین، تی شرت و صندل دستور العمل هایی برای یک فاجعه دردناک موتورسیکلت هستند. در عوض، لباس هایی می خواهید که از شما در برابر سرمازدگی، حشرات و زباله های پرنده و بسیاری از خطرات دیگر محافظت کنند. برای حداکثر محافظت، حتی در تابستان، به دنبال یک ژاکت چرم یا دیگر تقویت‌شده، دستکش، شلوار کامل و کفش‌های مخصوص باشید. ژاکت های محافظ ویژه و همچنین تهویه مناسب برای سواری در هوای گرم را ارائه می دهد. شما همچنین می خواهید محافظت موثری از چشم داشته باشید. به عینک موتورسیکلت اعتماد نکنید. از محافظ کلاه ایمنی یا عینک کلاه ایمنی استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که رانندگانی که با موتورسیکلت مواجه شده اند اغلب می گویند که آنها را ندیده اند، بنابراین لباس هایی با رنگ های روشن انتخاب کنید.
7. حالت تدافعی داشته باشید.
باید هوشیار بود مخصوصا در این عصر که استفاده فراگیر از تلفن و پیامک پشت فرمان واقعا اشتباه است. مواظب خودروهایی باشید که به طور ناگهانی خط خود را تغییر می دهند یا از خیابان های فرعی خارج می شوند. حفظ فاصله ایمن برای اطمینان از فاصله توقف کافی است، بنابراین باید زمان داشته باشید تا به موانع موجود در جاده واکنش نشان دهید.
8- از هوای بد دوری کنید.
باران نه تنها دید شما را کاهش می دهد، بلکه گیرنده لاستیک های شما را در جاده کاهش می دهد، که می تواند پیچیدن را دشوار کند. اگر نیاز به سوار شدن با

نویسنده :
تاریخ : جمعه 2 ارديبهشت 1401 ساعت : 19:56

3 تا بهترین بازیهای فوتبال سال 2022
بازدید : 257

بازی دریم لیگ 2022 اندروید مود شده :

Dream League Soccer 2022 Mod Apk یک بازی فوتبال است که در آن می توانید تیم رویایی خود را از هزاران تیم مجاز FIFPro ایجاد کنید تا با بهترین باشگاه های فوتبال از سراسر جهان در زمان واقعی رقابت کنید.

بازی در هشت بخش با Immersive 3D-گیم پلی ، تفسیر عمیق ، شخصی سازی تیم ، حرکت بازیکنان و مهارت ها و غیره

توانایی ایجاد تیم رویایی شما یکی از بهترین ویژگی های DLS 2022 Mod Apk ، ثبت نام بازیکنانی مانند مسی ، رونالدو ، مپه ، صلاح ، ایسکو و بسیاری دیگر از بازیکنان با توسعه آنها برای رقابت از طریق دسته بندی های موجود در بازی Dream League است.

بازی pes 2022 اندروید مود شده :

سلام دوستان ، امروز داده های obk Pes 2022 APK را برای موبایل Android بارگیری کرده و Pes 2022 APK را بصورت آفلاین در دستگاه Android خود بازی کنید. این یک APK mod بازی حرفه ای تکامل فوتبال 2022 آفلاین با تمام ویژگی ها و بازیکنان جدید است ، بنابراین برای آگاهی از همه چیز در مورد این بازی ، پست را بخوانید.
درباره APK Pes 2022 Mod

بازی Pes Pro Evolution Soccer 2022 شبیه بازی های فوتبال FTS 2022 ، FIFA 22 و DLS 2022 است.

این برنامه دارای پس زمینه رسمی PES با جدیدترین کیت های بازیکن ، چهره های واقعی ، نقل و انتقالات کامل ، استادیوم های به روز و حالت مدیریت کامل است. و در واقع یک نسخه FTS 22 Mod PES 2022 Apk Obb Data برای Android است. بازی FTS Mod PES 2022 یک بازی First Touch Soccer است که دارای آرم های Pro Evolution Soccer است و از اکثر دستگاه های Android پشتیبانی می کند. آخرین پخش کننده های داده FTS 2022 Mod PES 22 Apk Obb عملکرد بسیار بالایی را ارائه می دهند که می توان به راحتی آنها را بدون مشکل مدیریت کرد.
ویژگی های APK Pes 2022

    به روزرسانی بازیکنان در سالهای 2021 و 2022.
    در حال حاضر نامحدود پول و سکه GP برای خرید در دسترس است.
    گرافیک با وضوح بالا
    موتور غیرواقعی یک موتور بازی است.
    آمار مربوط به مسابقه
    صفحه جدید چلپ چلوپ و کاور جدید در این به روز رسانی گنجانده شده است.
    جدیدترین کیت های تیم در حال حاضر برای خرید در دسترس هستند.
    انواع جدیدی از فوتبال وجود دارد.
    بازپخش می کند
    بیش از 8000 بازیکن مجوز گرفته اند.
    صفحه امتیاز و رادار بر روی صفحه نمایش
    لیگ قهرمانان اروپا در رئال مادرید
    چندین تورنمنت برای انتخاب وجود دارد.
    روشهای مختلف بازی
    ذخیره داده های بازی

بازی فیفا 2022 اندروید مود شده :

FIFA 2022 Mod for FIFA 14 apk 700mb برای دستگاه های تلفن همراه مانند Android ، iOS و iPhone در دسترس است. جدیدترین و جدیدترین ارتقاء FIFA که Fifa 2022 mod apk است در اختیار شما قرار گرفته است تا همه نسخه ها از جمله 11 ، iOS ، iPhone و iPad را برای دستگاه Android خود بارگیری کنید.

من هرگز ندیده ام که اکثریت قریب به اتفاق مردم درخواست نسخه جدید FIFA یا FIFA 22 را داشته باشند. من فایل های apk andobb mod بارگیری شده را در اختیار شما قرار می دهم تا بتوانید بهترین گرافیک ، انتقال کامل داده ها و همه چیز را داشته باشید. در غیر این صورت شما نیاز دارید

تنها چیزی که در مورد fifa 22 شناخته شده این است که این یک بازی ورزشی است که به شما امکان می دهد فوتبال بازی کنید. این مود رایگان ویژگی های پیشرفته ای را ارائه می دهد. با یک صفحه نمایش گرافیکی شگفت انگیز برنامه ریزی شده است.

این حالت مدیر در FIFA 2022 Mod FIFA 14 Apk به صورت آفلاین به شما امکان می دهد مانند یک باشگاه فوتبال تصمیم بگیرید ، مانند انتخاب یک باشگاه فوتبال مورد علاقه و اداره تیم ، به عنوان مثال می توانید این کار را با تیمی مانند چلسی ، آرسنال ، یا رئال مادرید

در حال حاضر ، در آخرین FIFA 2022 Mod Apk FIFA 14 mod apk ، بازیکنان اکنون چهره های واقعی را می بینند که ما در مسابقات واقعی فوتبال در زندگی واقعی خود می بینیم ، بنابراین این چهره ها را می توانید هنگام حرکت در سراسر زمین مشاهده کنید.

در نسخه FIFA Soccer 2022 ، موسیقی پس زمینه بازی را مانند نسخه های قبلی همراه می کند. این موسیقی پس زمینه ، تجربه بازی و سرگرمی فوتبال شما را تقویت می کند.

فایل پایگاه داده FIFA 2022 Mod 14 Apk بهینه شده است ، که به شما امکان می دهد فصل های زیادی از حالت مدیر را بدون بستن یا آویزان کردن بازی کنید.
ویژگی های APK Fifa 2022

    این نوع از ماه ژوئن وجود داشته است و برای آینده قابل پیش بینی در دسترس خواهد بود.
    بر اساس ورودی شما ، ما با حفظ گرافیک HD با کیفیت ، پارچه ای را اجرا می کنیم که سابقه پوشیدن پیراهن را دارد.
    نسخه بازی که تمام داده های آن از بین رفته است به طوری که هیچ چیزی نمی تواند از آن بارگیری شود.
    اشکالات قبلاً شناسایی شده در جدیدترین بازی fifa که عنوان آن "FIFA 22" است برطرف شده است.
    به تازگی ، فصل های جدید متمایزتر از فصل های قبل است.
    همه داده ها به طور کامل منتقل می شوند و جذاب ترین صفحه نمایش بصری در دسترس است.
    به سن بازیکنان شماره رتبه بندی داده شده است.
    جدیدترین لیگ بازیکن جدید اضافه شد.

نویسنده :
تاریخ : یک شنبه 2 فروردين 1400 ساعت : 16:6

راهکارهایی برای داشتن صدای قشنگ
بازدید : 335

شاید تا به حال نمیدانستید که برای خوش صدا شدن هم راههایی وجود دارد. اما ما در اینجا توصیه هایی را برای خوش صدا کردنتان بیان کرده ایم.

چگونه خوش صدا شویم؟

برای تقویت حنجره و خوش‌صدا شدن، تدابیر ویژه‌ای وجود دارد که رعایت آنها می‌تواند به افراد برای رسیدن به این هدف کمک کند، در ادامه برخی از این راه‌کارها آمده است:

 

ادامه مطللب
نویسنده :
تاریخ : جمعه 3 مرداد 1399 ساعت : 1:12

نکات قابل توجه در زمینه خرید و فروش بک لینک
بازدید : 322

اولین سوال وب مستران همیشه این بوده است که آیا خرید بک لینک باعث پنالتی و جریمه میشود؟

 
بله اینگونه است ولی لینک گیری هنوز یک فاکتور مهم در راستای بهبود سایت و ارتقائ کلمات کلیدی برای هر سایتی میباشد!
 
پس چرا باید از لینک خریدن ترسید ؟
 
√ خرید لینک باید تخصصی باشد و یک متخصص توانایی انجام این کار را داشته باشد.
√ گرفتن لینک با کلمات کلیدی خود چالش های بسیار بزرگی دارد و هرگز خود این ریسک را نکنید.
 
خدماتی که ما ارائه میدهیم فقط مختص به لینک نیست و از فاکتورهای دیگر که باعث رتبه بندی برای هر سایتی میباشد را برای شما انجام خواهیم داد(بسته به نیاز سایت شما).
 
در ادامه کمی درباره بک لینک و ویژگی های آن برای شما دوستان عزیز صحبت میکنیم به این نکته توجه داشته باشید که سئو روز تنها مرجع رسمی خرید بک لینک تضمینی می باشد و تمامی پکیج های موجود در این سایت کاملا استاندارد و مطابق با الگوریتم های گوگل می باشد.
 
۱- بک لینک چیست ؟
 
هر گاه سایت یا وبلاگی، لینک سایت شما را در صفحه ای از سایت یا وبلاگ خود قرار دهد، به آن لینک داده شده به سایت شما را بک لینک می گویند
 
۲- بک لینک چه خاصیتهایی دارد؟
 
بک لینک خوب، باعث افزایش پیج رنک، افزایش رتبه کلمه کلیدی سایت شما در گوگل، افزایش محبوبیت سایت شما در گوگل می شود.
 
۳- آیا بک لینک ضررهایی هم دارد؟
 
بحث لینک بیلدینگ بسیار پیچیده هست.اگر مجموع بک لینک های شما، مصنوعی و بی کیفیت باشد، قطعا ضرر دارد.
 
گرفتن لینک :
 
گرفتن لینک یک راه قدیمی اما مناسب می باشد. با گرفتن لینک می توان رتبه بدست آورد اما یک روش خطرناک و پر ریسک می باشد که می تواند منجر به شکست شود.
نویسنده :
تاریخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت : 1:32

شرایط سنی و سطح زبان مورد نیاز برای تحصیل در آلمان
بازدید : 350

شرایط سنی تحصیل در آلمان

 
بطور کل محدودیت سنی برای تحصیل در دانشگاه‌های آلمان وجود ندارد. اگرچه برخی رشته‌های معدود شرایط سنی تحصیل قائل شده‌اند اما برای تقریبا اکثر قریب به اتفاق رشته‌های تحصیلی شرایطی سنی تحصیل در آلمان وجود ندارد.
 
برخی رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی در آلمان محدودیت سنی تا ۲۴ سال را اعمال خواهند کرد و همچنین تعدادی از رشته‌های کارشناسی نیز محدودیت سنی دارند. از طرفی یکی از مواردی که در خصوص شرایط سنی تحصیل در آلمان باید توجه داشت فاصله تحصیل بین دو مقطع تحصیلی یا اصطلاحا گَپ تحصیلی است. تحصیل در برخی رشته‌ها در دانشگاه‌های آلمان مستلزم این نکته خواهد بود که متقاضی گپ تحصیلی چندانی نداشته باشد.
 
در مقطع کارشناسی ارشد هم اگرچه محدودیت سنی خاصی وجود ندارد اما بیشتر دانشگاه‌های آلمان به پذیرش متقاضیان کمتر از ۳۰سال تمایل دارند مگر آنکه در گپ تحصیلی بین لیسانس و فوق لیسانس متقاضی به کار مرتبط مشغول بوده باشد. شرایط سنی تحصیل در مقطع دکترا در آلمان نیز تنها به بحث بورسیه تحصیلی باز می‌گردد و برخی دانشگاه‌های آلمان برای اعطا بورسیه تحصیلی شرایط سنی در نظر گرفته‌اند.
 
از کجا می توان در دوران دانشجویی کار پیدا کرد؟
 
این سوالی است که اکثر افراد در ذهن خود دارند و این امر نیز بسیار مهم است از همین رو موسسه حقوقی نادیا برای دانشجویانی که قصد تحصیل در آلمان را دارند در کنار تحصیل کار نیز فراهم میکند به نوعی که به تحصیل آنها ضربه ای وارد نشود و حتی باعث پیشرفت در تحصیل آنها نیز باشد.
 
سطح زبان مورد نیاز جهت تحصیل در آلمان
 
سطح زبان مورد نیاز برای تحصیل در آلمان B2 است. حتی برای تحصیل در رشته‌هایی که به انگلیسی ارائه خواهند شد بازهم دانش مناسبی در زبان آلمان (B2) اجباری است. اساسا برای تحصیل در دانشگاه‌های آلمانی زبان نیاز به مدرک زبان آلمانی B2 دارید اما اگر فردی مدرک زبان B1 داشته باشد، از طرف دولت آلمان به این فرد اجازه داده خواهد شد تا یک سال برای اخذ مدرک B2 در این کشور بماند و دانش زبان آلمانی خود را ارتقا بخشد. طبعا برای رشته‌هایی که به زبان انگلیسی نیز تدریس می‌شوند می‌بایست دست کم نمره آیلتس شش و نیم داشت.
نویسنده :
تاریخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت : 1:32

طول شاخه میلگرد ساده چقدر است؟
بازدید : 347

طول شاخه میلگرد ساده چقدر است؟
 

میلگرد ساده را می توان یکی از فرآورده های پر کاربرد فولادی دانست و شرکت های تولید کننده بسیار زیادی در داخل و خارج از کشور این محصول را تولید و روانه بازار می کنند. معمولا این نوع از میلگرد ها دارای قطر 10 میلیمتر می باشند. بدین ترتیب قطر آنها بسیار زیاد نبوده و در صنایع سبک می توان از آنها استفاده کرد. معمولاً شرکت های تولید کننده، این نوع از میلگرد ها را به صورت شاخه ای تولید و روانه بازار می کنند. معمولا شاخه های تولید شده دارای طول 12 متر می باشند. برای حمل و نقل راحت تر این شاخه های 12 متری از وسط نصف شده و به 2 شاخه 6 متری نیز تقسیم می شوند. با توجه به قطر کم این نوع از میلگرد ها، هر چه طول آنها کمتر باشد، حمل و نقل آنها نیز راحت تر می باشد.

 
مراحل تولید میلگرد ساده به چه صورت است ؟
 
برای تولید این میلگرد ابتدا شمش را با استفاده از جک هیدرولیک در ردیف های مشخص در کوره هایی با دمای ۱۱۰۰ درجه سانتی گراد قرار می دهند  و وقتی شمش ها داخل کوره قرار گرفتند به وسیله جریانات گردابی در دمای بالا جهت نورد آماده می شوند. شمش ها پس از رسیدن به دمای مورد نظر جهت نورد به خط تولید ارسال می شوند سپس شمش های پخته شده روی رول ها قرار گرفته و به طرف مرحله بعد هدایت می شوند.این فلز تقریبا صاف، بسته و به فروش می رسد. برای تهیه میلگرد ساده خود می توانید هم اکنون از طریق سایت ثامن تجارت و یا تماس با شماره های موجود در سایت اقدام به خرید کنید.
 
مرحله رافینگ در سه مرحله از قطر شمش ها کاسته و به طول آن ها می افزاید. و پس از مرحله رافینگ بدون گذراندن مراحل استندها که برای آجدار کردن میلگرد استفاده می شود به مرحله قیچی متراژ جهت برش میلگردهای تولید شده در طول های مشخص می روند. میلگردهای تولیدی در زیر گیوتین های بسته بندی طبق استاندارد ISIRI ایران برش داده شده و در مرحله آخر به صورت بندیل بسته بندی می شوند
 
نویسنده :
تاریخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت : 1:32

ویژگی های یک کالسکه مناسب برای فرزند شما
بازدید : 332

كالسكه یکی از مهترین اقلام سیسمونی می باشد این وسیله بسیار مفید به شما این امکان را می دهد تا کودک عزیز خود را به راحتی حمل کنید نی نی مودسعی دارد تا با عرضه برندهاى کالسکه بچه با بهترین قیمت و کیفیت شما را در خرید یک کاسکه مناسب همراهی کند تمامی کالسکه های موجود در نی نی مود دارای تضمین اصالت كالا ، تضمین کیفیت و تضمین قیمت می باشند. اگر قصد خرید کالسکه خارجی نوزاد و کودک را دارید می توانید با ما تماس بگیرید تا مشاورین ما به شما بهترین گزینه را پیشنهاد کنند.
 
 
ویژگی های یک کالسکه مناسب

وزن سبک و راحتی حمل و نقل

تاشو بودن و قابلیت جمع شدن سریع
دارابودن چرخ های 360 درج
 قابلیت دوکاره که هم رو به مادر باشد و هم رو به محیط
دارا بودن سایبان تاشو
دارابودن قابلیت نصب کریر بر روی آن
دارابودن کمربندهای محافظتی از چند جهت
دارابودن سبد خرید در پشت یا زیر کالسکه
دارابودن ضمانت و گارانتی قطعات
 
 
نویسنده :
تاریخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت : 1:31

مراحل و روش های طراحی سایت
بازدید : 336

تنها در چهار مرحله ی نیاز، انتخاب، خرید و تحویل، نیاز شما برطرف می شود: شناسایی نیاز خود و انتخاب آن از طریق سایت تجارت گستر: کافیست هر آنچه را که می خواهید در گوگل سرچ کنید تا تمامی سایت های مرتبط با مقصود شما بنابر اولویت حرفه ای تر ها به پایین به شما نشان داده شود.

 
و سپس خرید آن به صورت مجازی و تحویل آن درب منزل.
 
پس بر اهمیت داشتن وب سایت حرفه ای در زمینه ی کاری خود که: همراه با رعایت اصول دیجیتال مارکتینگ باشد می توانید برندتان را به بالاترین جایگاه ممکن برسانید.
 
طراحی وب سایت تبریز برای جذب مشتری به کسب و کار شما اهمیت میدهد و آن را هدف قرار میدهد تا از تمامی رقبای شما پیشگام تر باشد همچنین میتوان گفت تجارت گستر به دلیل سابقه کاری بالا و کیفیت عالی در طراحی یکی از قوی ترین تیم های طراحی سایت در تبریز می باشد
 
به گونه ای که صاحبان مشاغلی که نیاز به سایت دارند: باید روانشناسی مشتریان خود را آنالیز کرده و متناسب با نیاز آن ها سایت شان را تزئین و طراحی کنند. مثلا اگر سایت شما در زمینه ی فروش بازی فعالیت دارد:
 
استفاده از اسلایدر های جذاب و گرافیکی
 
توضیحات کوتاه و بلند برای جذب مشتری
 
سهولت در خرید
 
مقایسه در خرید
 
قیمت مناسب و …
 
تا می توانید کاری کنید که مشتری شما پس از یک بار خرید از سایتتان هیچ وقت دیگر به سایت های مشابه رجوع نکند.
نویسنده :
تاریخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت : 1:31

آشنایی با درایو زیمنس و راهنمای نصب آن
بازدید : 378

درایو زیمنس چیست؟

 
تجهیز یا گروهی از تجهیزاتی است که برای ایجاد یک رفتار تعریف شده در دور و وضعیت گردش موتور الکتریکی از آنها استفاده میگردد. اینورتور یا موتور اینورتور با استفاده از یک مدار دیجیتال جریان متناوب به وجود می‏آورد . در حقیقت یک اینورتور موتور دارای سوئیچهای با سرعت بالائی است که میتوانند در یک ثانیه هزاران بار قطع و وصل شوند. به کمک این سیگنالهای خاموش و روشن میتوان موج الکتریکی به موتور فرستاد و با تغییر میزان این خاموش وروشن شدنها اینورتور میتواند فرکانسهای مختلفی ایجاد کند. اینورتور موتور که گاهی، درایو کنترل دور یا درایو فرکانس متغیر نیز نامیده میشود کاربرهای فراوان در صنعت دارد.
 
کنترلر موتور میتواند به صورت دستی یا اتوماتیک یک موتور را راه اندازی یا متوقف نماید، رو به جلو یا عقب (راست گرد چپ گرد ) حرکت دهد. و یا با سرعت و گشتاور تنظیم شده ای به حرکت در آورده و در مقابل اضافه بار و فالتها محافظت کند. دامنه استفاده از کنترلر موتور بسته به کاربردهای مختلف از مصارف معمول نظیر کامپیوتر، ماشین فاکس، سیستمهای گرمایش و سرمایش تا مصارف صنعتی پیچیده مانند خطوط تولید روباتیک میتواند باشد .
 
یکی از ویژگی های گروه صنعتی ماد این است که این تیم تمامی دستگاه ها از جمله درایو زیمنس را به صورت رایگان برای مشتریان خود نصب و راه اندازی میکنند با این حال آموزش های لازم نیز برای مشتریان قرار داده شده تا در صورت لزوم خود آنها از طریق آموزش ها به نصب و راه اندازی درایو خود بپردازند.
 
راهنمای نصب درایو زیمنس :
 
۱- این دستگاه حتما باید اتصال زمین شود.
۲- ورودی اصلی برق ، ترمینال های موتور و ترمینال های DCبعد از اینکه درایو زیمنس خاموش شد هنوز دارای ولتاژ هستند. حداقل ۵دقیقه بعد از اینکه اینورتر را خاموش کردید صبر کنید.
 
 
اینورترهای MICROMASTER تک فاز/سه فاز ۲۳۰V را نباید به ولتاژ بالاتر وصل کرد. در صورتی که از موتور سنکرون استفاده می کنید و یا چند موتور را به صورت موازی به درایو زیمنس وصل می کنید، باید در درایو زیمنس حتما از کنترل ولتاژ بر فرکانس استفاده کنید.(P1300 = 0 , 2 , 3 در هنگام نصب درایو زیمنس حتما یک کلید محافظ / فیور با جریان نامی مناسب برای اینورتر در نظر بگیرید و در نهایت دستگاه آماده بهره برداری می باشد.
نویسنده :
تاریخ : پنج شنبه 14 فروردين 1399 ساعت : 12:44

تغییر زمان ساعات آرام در ویندوز ۱۰
بازدید : 439

تغییر زمان ساعات آرام در ویندوز ۱۰

  • تغییر زمان ساعات آرام در ویندوز ۱۰

    ساعات ساکت ویندوز , آموزش ویندوز

    فعال‌سازی ساعات آرام در ویندوز ۱۰

    در ویندوز ۱۰ حالتی به نام Quiet Hours یا ساعات آرام وجود دارد که در صورت فعال بودن آن، در ساعات بین ۱۲ نیمه‌شب تا ۶ صبح پیام‌های اطلاع‌رسانی ویندوز و نرم‌افزارها از حالت نمایش خارج شده و می‌توانید این ساعات را با آرامش سپری کنید. به عنوان مثال اگر تلگرام را بر روی ویندوز نصب کرده باشید، در این ساعات پیام‌های اطلاع‌رسانی آن نمایش داده نمی‌شود و مزاحمتی برای‌تان ایجاد نخواهد شد.

    اما ممکن است زمانی که نیاز به آرامش داشته باشید خارج از ۱۲ تا ۶ صبح باشد. در قسمت تنظیمات ویندوز گزینه‌ای برای تغییر این ساعات وجود ندارد و برای این کار بایستی از طریق ویرایشگرهای رجیستری یا Group Policy اقدام نمایید. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار می‌پردازیم.

    فعال کردن Quiet Hours

    برای فعال‌سازی ساعات آرام در ویندوز ۱۰ کافی است ابتدا کلیدهای ترکیبی Win+A را فشار دهید تا نوار Action Center نمایان شود. سپس با انتخاب Quiet Hours آن را فعال کنید.

    ساعات ساکت ویندوز , آموزش ویندوز

    ساعات ساکت ویندوز

    تغییر زمان Quiet Hours از طریق ویرایشگر رجیستری

    بر روی دکمه‌ی Start کلیک کرده و عبارت regedit را وارد نموده و Enter بزنید.

    ساعات ساکت ویندوز , آموزش ویندوز

     فعال کردن Quiet Hours در ویندوز ۱۰

    در محیط رجیستری به مسیر زیر بروید:

    HKEY_CURRENT_USERSOFTWAREPoliciesMicrosoftWindowsCurrentVersion

    ساعات ساکت ویندوز , آموزش ویندوز

    فعال‌سازی ساعات آرام در ویندوز ۱۰ 

    اکنون بر روی کلید CurrentVersion راست‌کلیک کرده و از منوی New بر روی Key کلیک کنید. نام این کلید جدید را QuietHours قرار دهید.

    ساعات ساکت ویندوز , آموزش ویندوز

    حالا بر روی کلید QuietHours راست‌کلیک کرده و از منوی New بر روی DWORD (32-bit) Value کلیک کنید. نام این مقدار جدید را EntryTime قرار دهید. برای بار دوم نیز یک DWORD (32-bit) Value ایجاد کنید و نام آن را ExitTime قرار دهید.

    ساعات ساکت ویندوز , آموزش ویندوز

    مقدار موجود در EntryTime بیان‌گر زمان آغاز ساعات آرام و ExitTime بیان‌گر زمان پایان ساعات آرام خواهد بود. بر روی EntryTime دوبارکلیک کنید. در پنجره‌ی بازشده، Decimal را فعال نمایید. سپس در قسمت Value data، میزان دقیقه بعد از نیمه شب که مایلید ساعات آرام فعال شود را وارد نمایید. به عنوان مثال اگر مایلید زمان خاموش از ساعت ۲ نیمه شب آغاز شود، بایستی عدد ۱۲۰ را وارد نمایید (۱۲۰ دقیقه بعد از نیمه شب برابر با ساعت ۲ نیمه شب). سپس روی OK کلیک کنید.

    ساعات ساکت ویندوز , آموزش ویندوز

    همچنین در خصوص پایان زمان نیز روی ExitTime دوبار کلیک کنید،‌ Decimal را انتخاب کنید و زمان را بر حسب دقیقه بعد از نیمه شب وارد نمایید. به عنوان مثل عدد ۶۰۰ به معنای ۶۰۰ دقیقه بعد از نیمه شب و برابر با ساعت ۱۰ صبح خواهد بود. در پایان روی OK کلیک کنید.

    ساعات ساکت ویندوز , آموزش ویندوز

    تغییرات بلافاصله اعمال خواهد شد. در این مثال زمان ساعات آرام به ۲ نیمه شب الی ۱۰ صبح تغییر داده شد.

    برای بازگردانی به حالت اولیه نیز کافی است کلید QuietHours که ایجاد کردید را Delete نمایید.

    تغییر زمان Quiet Hours از طریق ویرایشگر Group Policy در منوی Start عبارت gpedit.msc را وارد کرده و Enter بزنید.

    ساعات ساکت ویندوز , آموزش ویندوز

    در محیط ویرایشگر Group Policy به مسیر زیر بروید:

    User Configuration > Administrative Templates > Start Menu and Taskbar > Notifications

    در قسمت سمت راست دو تنظیم Set the time Quiet Hours begins each day برای تنظیم زمان آغاز ساعات آرام و Set the time Quiet Hours ends each day برای تنظیم زمان پایان ساعات آرام موجود است.

    ساعات ساکت ویندوز , آموزش ویندوز

    بر روی Set the time Quiet Hours begins each day دوبارکلیک کنید. در پنجره‌ی بازشده ابتدا Enabled را انتخاب کنید. سپس Minutes after midnight را بر حسب دقایق بعد از نیمه شب تنظیم کنید. به عنوان مثال برای قرار دادن زمان آغاز ساعات آرام بر روی ۲ نیمه شب در این قسمت عدد ۱۲۰ را وارد کنید. در نهایت روی OK کلیک کنید.

    ساعات ساکت ویندوز , آموزش ویندوز

    این کار را برای Set the time Quiet Hours ends each day نیز جهت تنظیم زمان پایان ساعات خاموش تکرار کنید. به عنوان مثال عدد ۶۰۰ به معنای ۶۰۰ دقیقه بعد از نیمه شب (۱۰ صبح) خواهد بود.

    ساعات ساکت ویندوز , آموزش ویندوز

    تغییرات بلافاصله اعمال خواهند شد و ساعات آرام بر حسب زمان جدید تنظیم خواهد شد.

    برای بازگردانی به حالت اولیه نیز کافی است این دو تنظیم را بر روی Not Configured تنظیم کنید.

    دقت کنید این روش بر روی نسخه‌ی Home ویندوز به دلیل نبود Group Policy Editor قابل اجرا نیست.

    منبع:tarfandestan.com

نویسنده :
تاریخ : پنج شنبه 5 اسفند 1395 ساعت : 21:39
صفحات سایت
تعداد صفحات : 10
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید