موتورسیکلت را بیشتر از توان خود نخرید

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

موتورسیکلت را بیشتر از توان خود نخرید
بازدید : 242

موتورسیکلت ها سرگرم کننده و کارآمد هستند. این برای کسی که سوار می شود صدق نمی کند. اما واقعیت این است که آنها بسیار خطرناک تر از یک ماشین هستند. واقعیت سرد این است که بر اساس گزارش موسسه بیمه ایمنی بزرگراه، احتمال مرگ موتورسواران 30 برابر بیشتر از کسانی است که در خودرو جان خود را از دست می دهند. این عدد برای سوارکاران مسن‌تر که به طور فزاینده‌ای در حال موتورسواری یا بازگشت به موتورسواری پس از سال‌ها هستند، ترسناک‌تر است. به دلیل رفلکس‌های کندتر، دید ضعیف‌تر، استخوان‌های شکننده‌تر و آسیب‌های دیگر، سواران بالای 60 سال سه برابر بیشتر از افراد جوان در بیمارستان بستری می‌شوند. بسیاری از علاقه مندان هنوز از یک عمر سواری بدون آسیب دیدن لذت می برند. کلید بهینه سازی شانس خود اجتناب از خطرات است. در نظر داشته باشید که طبق آمار، 48 درصد از تلفات در سال های اخیر به سرعت و الکل عامل 42 درصد بوده است. این عوامل را حذف کنید و خطر خود را به طور چشمگیری کاهش دهید. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند در هر دو چرخ ایمن بمانید. در مرکز آموزش موتور سیکلت ما اطلاعات بیشتری کسب کنید.
1. موتورسیکلت را بیشتر از توان خود نخرید.
اگر مدتی است که از موتورسیکلت دور بوده اید، ممکن است از عملکرد موتورسیکلت های امروزی شگفت زده شوید. حتی مدل های با موتورهای کوچک سریعتر و قدرتمندتر هستند، به خصوص از 10 یا 20 سال پیش.
2- هنگام خرید موتور سیکلت از محصولی که مناسب شماست شروع کنید.
هنگام نشستن، باید بتوانید به راحتی هر دو پا را بدون ناراحتی روی زمین بگذارید. دسته ها و کنترل ها باید در دسترس باشند. یک مدل کوچکتر با موتور 125 تا 150 سی سی می تواند یک موتور استارت یا مسافر عالی ایجاد کند. اگر قصد دارید در بزرگراه های زیادی سوار شوید، می توانید یکی از موتورهای موجود در محدوده 150 تا 200 سی سی را خریداری کنید تا بتوانید به راحتی از ترافیک جلوگیری کنید.
3- روی ترمزهای ضد قفل سرمایه گذاری کنید.
در حال حاضر در مدل های عریض، ترمز ضد قفل یک پیشگام ثابت است. داده ها نشان می دهد که موتورسیکلت های مجهز به ترمز ABS 37 درصد کمتر از موتورسیکلت های بدون ترمز در معرض خطر تصادف مرگبار هستند. مهم نیست که چه نوع سواری دارید، ABS بهتر از شما ترمز می کند. دلیل آن ساده است: با قفل کردن ترمز در ایستگاه وحشت، سوار هر کنترل فرمان را می دزدد. این به راحتی می تواند منجر به سر خوردن و تصادف شود که می تواند منجر به آسیب جدی شود. ABS به شما کمک می کند تا کنترل فرمان را در هنگام توقف اضطراری حفظ کنید و به ویژه در شرایط لغزنده می تواند ارزشمند باشد. این ویژگی مهم در حال حاضر در بسیاری از مدل های رده بالا استاندارد است و تنها چند صد هزار تومان به قیمت موتورسیکلت پایه تر اضافه می کند. در هر صورت، ما فکر می کنیم این یک سرمایه گذاری ارزشمند در ایمنی شماست.
4- مهارت های خود را ارتقا دهید.
آنچه ما می توانیم بگوییم یا توصیه کنیم چیزی بیشتر از یافتن یک مسیر ایمنی موتورسیکلت سواری در منطقه شماست. این بسیار مهم است، کاملاً مهم است. یک دوره تئوری همچنین می تواند اصول اولیه و همچنین تکنیک های پیشرفته ای مانند نحوه انجام مانورهای فرار اضطراری را به شما آموزش دهد.
5- از موهای خود استفاده کنید.
بله، کلاه ایمنی برای برخی از سوارکاران یک موضوع احساسی است. اما واقعیت ها خطر را نشان می دهد. بر اساس مطالعات انجام شده، سواران بدون کلاه ایمنی 40 درصد بیشتر از افرادی که کلاه ایمنی دارند، از ناحیه سر آسیب می بینند و سه برابر بیشتر در معرض آسیب مغزی هستند. از آنجایی که کلاه ایمنی جان سوارکار را نجات می دهد، قرار دادن جمجمه و مغز در معرض آسیب های احتمالی است که می توان از آنها جلوگیری کرد یا حداقل آنها را کاهش داد. کلاه ایمنی تمام صورت که تایید شده باشد بهترین انتخاب است. (به دنبال برچسب گواهی DOT روی کلاه باشید.) کلاه ایمنی مدرن قوی، سبک و راحت است و صدای باد و خستگی را کاهش می دهد. به خاطر داشته باشید که کلاه ایمنی به مرور زمان خراب می شود و حتی اگر ظاهر خوبی داشته باشد، ممکن است ایمن نباشد. راکبین توصیه می کند در صورت آسیب دیدگی یا تصادف، کلاه ایمنی خود را هر 5 سال یا زودتر تعویض کنید.
6- برای موتورسواران لباس مناسب بپوشید.
شلوار جین، تی شرت و صندل دستور العمل هایی برای یک فاجعه دردناک موتورسیکلت هستند. در عوض، لباس هایی می خواهید که از شما در برابر سرمازدگی، حشرات و زباله های پرنده و بسیاری از خطرات دیگر محافظت کنند. برای حداکثر محافظت، حتی در تابستان، به دنبال یک ژاکت چرم یا دیگر تقویت‌شده، دستکش، شلوار کامل و کفش‌های مخصوص باشید. ژاکت های محافظ ویژه و همچنین تهویه مناسب برای سواری در هوای گرم را ارائه می دهد. شما همچنین می خواهید محافظت موثری از چشم داشته باشید. به عینک موتورسیکلت اعتماد نکنید. از محافظ کلاه ایمنی یا عینک کلاه ایمنی استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که رانندگانی که با موتورسیکلت مواجه شده اند اغلب می گویند که آنها را ندیده اند، بنابراین لباس هایی با رنگ های روشن انتخاب کنید.
7. حالت تدافعی داشته باشید.
باید هوشیار بود مخصوصا در این عصر که استفاده فراگیر از تلفن و پیامک پشت فرمان واقعا اشتباه است. مواظب خودروهایی باشید که به طور ناگهانی خط خود را تغییر می دهند یا از خیابان های فرعی خارج می شوند. حفظ فاصله ایمن برای اطمینان از فاصله توقف کافی است، بنابراین باید زمان داشته باشید تا به موانع موجود در جاده واکنش نشان دهید.
8- از هوای بد دوری کنید.
باران نه تنها دید شما را کاهش می دهد، بلکه گیرنده لاستیک های شما را در جاده کاهش می دهد، که می تواند پیچیدن را دشوار کند. اگر نیاز به سوار شدن با

نویسنده :
تاریخ : جمعه 2 ارديبهشت 1401 ساعت : 19:56
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید